2 grudnia 2011

Smakołyki ...

Zaszalałam wczoraj na allegro i zoologicznym sklepie internetowym - wydałam nie małą kasę na smakołyki i zabawki dla mojego "dziecka" :)
Dziś właśnie paczka przyszła od super sprzedawcy z allegro - nie spodziewałam się tak szybkiego zrealizowania zamówienia :)
Messio dostał kostkę, piłkę smakową, warkocz ze skóry , dwa pudełka smakołyków Maced plus prezent na mikołaja - ciasteczka pięknie opakowane ...
Ale miał radochę - zadowolony, merdający pies to sama słodycz .. Rozpracował już piłkę smakową - została pochłonięta w 40 min - tak mu smakowała.

Czekamy jeszcze na zabawki - frisbee i piłeczki tenisowe :) i jak tylko je dostaniemy to bawimy się w frisbee :)

Jutro mamy 3 lekcje szkoleniową - ciekawe jak bącur się będzie sprawował - czy nie zapomniał tego co się uczyliśmy przez całe dwa tygodnie :P 
Jestem dobrej myśli ...

Pozdrawiamy :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz