28 listopada 2011

Parę słów o nas ...

Mam na imię Magda, mieszkam sobie na śląsku z moim małym pupilem Messim .
Moja przygoda z BC rozpoczęła się w styczniu kiedy to szukałam psiaka aby zastąpił pustkę po Kubie i 6 sierpnia 2011, kiedy to zobaczyłam na stronie hodowli Rewolucja małe szczeniaki BC zakochałam się
i wiedziałam, że szczeniak nr 1 będzie mój.
Rodzicami małego są
LEJLA Sfora z Krasnego Boru i CASSIDY z Bengasu.
Messi czyli GALLO Rewolucja ma czworo rodzeństwa - urodził się jako pierwszy.
1 października 2011 był dzień odbiory malucha - pokonałam ponad 400 km po mojego wymarzonego papisia.
Był to wyjątkowy dzień i zostanie w pamięci na zawsze - tak jak pani hodowczyni - miła i sympatyczna - zawszę służąca radą.

Messi jest już ze mną prawie dwa miesiące - z malutkiego szczyla rośnie piękny młodzieniec, który z dnia na dzień zaskakuje mnie swoją inteligencją i uporem.
Obecnie chodzimy na szkolenie z Podstawowego Posłuszeństwa - uczymy się pilnie - choć czasem małemu brak chęci , ale ma potencjał i jest bardzo pojętnym psem.

Co opanowaliśmy : 
- siad
- waruj
- do nogi
- daj łapę
- piątka
- poproś

Pracujemy nad :
- "z lewej" do "równaj"
- przychodzenie na zawołanie
- zostaw 

W przyszłości planujemy frisbee i agility .
Na razie zajmujemy się szczeniaczkowym życiem polegającym na zabawach i nauce podstawowych komend.

W styczniu wybieramy się na Krajową Wystawę Psów Rasowych w Będzinie - będzie to nasza pierwsza wystawa i zobaczymy czy nam się spodoba.

Pozdrawiam serdecznie


         tygodniowy papiś
 
  mam 6 tyg

     prawie trzy miesiące



1 komentarz:

  1. Ślicznyy!! :) A można się zapytać dlaczego Messi? ? ? :) :) Podoba mi się to imię dlatego gdyż jest taki piłkarz w FCB Lionel Messi :)

    OdpowiedzUsuń